Nyåret

Jag hade jättekul.
Även fast vissa saker kunde låtit bli att hända kanske.
Varför måste man slåss? Det förstörde ju stämningen endel.
Men i övrigt hade jag jättekul.
Jag blev för full, så som man får bli på nyår.

Rocknroll-poäng 1 : Jag sov inlindad i ett nerspytt täcke.
Rocknroll-poäng 2 : Det var inte min spya.


Jag fick tillbaka min xboxkontroll med. YEEEEY! :]]]]]

Och idag, jag är fortfarande bakis.
Insåg precis även att papperskorgen där jag och en till (nämner inget namn!) spydde läcker.
Så.. Det var ju helt underbart att lyfta på den papperskorgen och känna hur någonting blött rann ner för benet. Haha. Jag tror jag tänker ge mig ett rock n roll poäng till här.

Dessutom köpte jag fiskar idag, 6 stycken, helt vanliga, och det kalaset gick på 308 kronor. <-- DYRT.


Sånna här var det. Mollysar. Eller.. vad heter de i plural?

PUSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0