Mardrömmar.



Okej inatt har jag drömt jättemycket mardrömmar,
om allt.
Det var så himla hemskt.
Men jag vet ju varför, jag var så himla uppstressad och irriterad igår,
så det spelade förmodligen in inatt.

Hur mår jag?
Hur var min gårdag?

Vem är jag?

Spelade i alla fall Scene it? med mamma och Lina igår.
Bästa ever!
Jag vann ju, självklart! Båda gångerna till och med. =)

Jag vill dricka thé och bara ligga och slöa hur länge som helst.
Och ja, ibland känns det verkligen som om jag skulle kunna bli överkörd av tåget och ingen skulle inse det.


Kommentarer
Postat av: SaraL

Sluta förfan! Bli överkörd av tåget o ingen skulle inse det...är du helt hjärndöd? Jag skulle märka det på en gång dummer.

2010-01-10 @ 20:22:38
URL: http://saralindbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0