Aquolina Pink Sugar



Den här parfymen har Micke på sig idag.
Varför har en manlig man på sig den då kanske man frågar sig?


Jo, jag och Emelie körde lite teamwork på Åhléns. Haha.
Hon höll i parfymen och jag ropade på Micke för att låtsas att jag skulle fråga honom om Jessica Simpsson var snygg. Han gick självklart på det och fick en dusch Aquolina Pink Sugar som i stort sett luktar sockervadd.
Haha. Vi fick till en riktig win-situation. (en stund i alla fall)
Hela vägen genom Åhléns kände vi en doft sockervadd som sköljde över oss och vi tyckte att det var jätteroligt,
tills vi satte oss i bilen. Det STANK i hela bilen, Emelie började må illa och jag fick huvudvärk. Haha.
Där försvann win-grejen.

Vi var och fikade idag igen på Sultans, jag behöver inte fika mer. Snarare mycket mindre.
Men i alla fall, vi satt där, jag, Micke, Mikaela och Emelie och pratade om snuskgrejer mest, haha.
Kräkor och blod och sånt där. Haha, trevliga gänget.
Micke lyckades sitta mitt i solen och bytte sittplats en cirka 12 gånger under den stunden vi var där, spillde kaffe överallt och var svettig i pannan. Hahaha. Jag dör.

Och nu booorde jag städa. Men vi känner ju mig, eller hur?


PUSSSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0