Ändrar relationship status på fejjan.

Jag kände att det var dags,
men det kändes jättekonstigt.
Och det är konstigt att något över internetZ kan vara så.. ja. jag vet inte. viktigt?

Som jag skrev ''aww<3'' till karln,
och då på facebook får man ju se vad alla andra skriver efter.

Och finaste ever, av någon Anna, tror det är Mikaelas Anna,
''yeeeeeeees, vad jag har väntat!''


Det låter ju lite som att Niclas har stalkat den här stackars kvinnan
och hon är helt överlycklig över att han har bytt offer. Kärlek på henne. Haha.

So.. In a relationship with Niclas Svensson.



Lägger ut en bild på honom nu med, för det är rätt många av mina vänner som är så himla nyfikna.
Jag gjorde ju pilarna själv (STOLT)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0