Penis tattoo!



För er som missat den!
Jag har tattuerat mig själv. Det var första gången jag ens testade en tattueringsmaskin,
så ha överseende med att den ser ut som den gör.

Jag har fått djävligt olika reaktioner av olika människor.
Ärligt talat tyckte jag nog att två personer speciellt överdrev i sina dissar,
men careface på de.
Gillar man inte konstigt gillar man inte mig, that's it.
Och väljer man att bli så anti över en liten töntsak så idiotförklarar man sig själv i mina ögon.

Det roliga är ju att den inte kommer sitta där för alltid, jag kommer göra en cover-up, det trodde jag folk förstod.
Man vet ju aldrig när det blir av, men det blir av.
Jag har redan tattueringar klara för benen nämligen!
Så nu vet ni.

Haha, fast den har ju sin charm.
Pluspoäng för att man tänker på Christian när man ser den!

Kvar att kryssa av i att-göra-innan-jag-dör-listan:
( ) Sitta i fängelse
( ) Äta ett glas
( ) Skaffa en spindel som ska heta Ronny
( ) Skaffa en hel garderob med neonbruna kläder.
( ) Bli Rockstjärna ( <-- kom igen, det är ju ashäftigt)
(x) Tattuera mig själv
( ) Läsa bibeln baklänges
( ) Lära mig spela nyckelharpa


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hahahaha, fan vilken ful! :D:D Och rolig!

2009-10-21 @ 13:31:14
URL: http://croona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0