Neverstore är ju egentligen bra töntiga.

I'm trying to be strong and brave 
But to tell the truth I'm bleeding inside
I'm lying to myself I'm fine
But to tell the truth I'm way out of line


Jättetöntig text, men lite så är det.
Haft den jobbigaste natten på myyyyycket länge,
okej, intensivnatten på sjukan var värre.
Men, jag förstår ju inte?
Vad är det som river i mig ?
Vad är det som gör så ont ?
Jag förstår ju inte..

Jag är nära till gråten hela tiden,
så jävla töntigt.
Och så blir jag arg för att jag är så töntig och bölig.
Nej, arg är fel ord, jag blir TRÖTT.

Men jag köpte ju ett nytt måttband igår. Det är ju en bra sak.

Jag tror lite att jag är nervös.. på tisdag ska jag tillbaka till starrvägen.
Jag har inte varit där på månader.. Men jag tror det kan vara bra att få komma dit igen.
Samtidigt hoppas jag verkligen inte han frågar varför jag skjutit upp tid efter tid sen i maj?..

Sen måste jag ta tag i grejen med att kolla upp studielån och grejer.
Om jag kan ta det nu till efter nyår.
Då blir det ju en lägenhet.
Ta hand om sig själv ett tag. Lite så. Det blir nog bra.


Puss på dig som läser, yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0