MMMMM spagetti med grädde.

Jag förstår inte vad felet är på mina päron?
De skulle göra nån slags quornsås till mig till mat.
De hade inte använt en enda krydda?
Jag bara undrar vad de lider av för sjukdom?
FAN VAD GOTT MED SPAGETTI MED GRÄDDE.
För det var så det smakade.
Fyfan, sånt där gör mig på så fruktansvärt dåligt humör.
Dessutom hatar jag spagetti från första stund.
Kladdigt, klibbigt och jolmigt som fan -.-'
Usch.
Vem använder ens grädde i mat längre? Inte jag i alla fall.


Jag ska ge mig på att koka potatis sen.

Men först ska jag ta en cigarett och gråta lite för att jag kräkte så mycket galla på mina föräldrar.
Egentligen är de ju snälla som lagar specialmat åt fröken Special Needs.
Jag är en idiot ibland. Men alla har dåliga dagar. Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0