Kul djävla liv.

Precis, kul djävla liv.

Efter att i tre timmar suttit och mått illa, haft en ångestklump i magen och känt mig omotiverad som fan att gå till starrvägen kom ändå klockan till tiden då det var dags att gå.
Gick med ångest hela vägen, trycket över bröstet gjorde att jag gick och andades som om jag hade astma.
Efter världens längsta promenad så kom jag äntligen fram..
Tror ni Niko hade tid för mig då eller?
NE-HEJ då. Han var ju tvungen att åka akut till Nyköping eller vadfan han nu var.
HELVETE. Jag blev så jävla förbannad.
Fick en ny tid 11 november, HALLÅ?! DET ÄR EN DJÄVLA MÅNAD DIT?!
Ge mig en KBT som har tid för mig, tack.

Självklart grinade jag hela vägen hem.
Och för första gången på mycket längre hade jag tanken:
Fyfan vad skönt det hade varit att ha en pojkvän nu, som hade kunnat vara där.

Helvete.


Puss på alla ändå.

Kommentarer
Postat av: Chrillpenisen

Inte lätt. Vet exakt hur det känns. :/

2009-10-13 @ 21:17:36
URL: http://www.livsnekad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0