I'm BAJSHUNTER

Kan han sluta störa mig om dagarna, dra från spotify ditt mongo,
du kan inte ens prata engelska. -.- -.- -.- -.- -.- -.-

Bakis? Jotack,
Och jag hoppashoppashoppas det kommit ett nytt avsnitt criminal minds!
Det är otroligt spännande nu! Tänker ju inte skriva vad som hänt här,
finns säkerligen människor därute som kollar på svensk tv.
Vad är svenska tv på för säsong?

Jag vaknade av att jag blödde näsblod inatt med,
undra om jag fått någon sorts hjärnblödning som rinner ut ur näsan?
Det skulle nog i så fall vara det första fallet någonsin. Awesome.

MEN ÅHHHH INTE BILEN UNDER MILEN,
jag har ju inte ens körkort.. jag måste fan fixa det.

Upptäckte nu att jag satt i en chipsskål.. nu ger jag upp..


Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0