Aligatorn




Vad vore jag utan dig, min älskade katt?
På mina allra mörkaste dagar, vad vore jag utan dig då?
På mina allra bästa dagar, vad vore jag utan dig då?
Det finns dagar då jag vill avskärma mig från omvärlden och verkligheten,
men jag vill ändå alltid ha dig vid min sida.
Du är min trygghet. Du är min tröst.
Du lyssnar, oavsett om du är intresserad eller inte.
Du finns alltid där.
Du blir alltid glad när du ser mig.
Det finns inget bättre än att hålla om dig när vi ska sova.

Du förstår mig som ingen annan, ingen vet mer än du.

Snart är du tre år, det har varit de tre bästa åren i mitt liv
och jag hoppashoppashoppas att du ska finnas med mig länge på vägen.
Du är min bästa vän i regn och rusk, snö och kyla, sol och värme. Alltid.

Min lilla bebis, du är det finaste jag vet.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0