Mardrömmarnas mardrömmar

Inatt drömde jag mardrömmar, hela tiden.
Jag vet inte ens om jag sov helt och hållet?
Det är knas i huvudet nu i alla fall. Knasknasknas.
Jag vill inte ens gå in på vad jag drömde.. Så illa är det.
Jag har känt mig orolig hela dagen och jag gissar på att det har med mardrömmarna att göra.
Och varför drömde jag alla mardrömmar?
Är jag orolig över någonting? Stressad? Nervös? Mår jag dåligt?
Jag vet inte.
Ska träffa Råbin en stund. Ska bli skönt, få prata av sig lite granna då va.
Han är en bra kompis den där... Den där Robin.
Haha, jag ska ge honom en tvål som jag har gjort i skolan med, hoppas han blir glad. Haha.
Han får ju skylla sig själv som sa att han ville ha den.
Ska fota den innan jag ger bort den tror jag. Finns en risk att linsen på kameran spricker, ungefär så ful är den!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0