Hörde jag skål?

Jag hörde skål, i fredags!
Det var kul som faen.
Jag och Sara drack lite hemma hos Sara, sen gick vi hem till Karin där det var lite folk.
Trevligt och helt lagom med folk.
Sen gick vi ner på stan och gick på krogen, men det var inte så mycket roligt folk ute,
dessutom.. det är ju kul att alla insett att Lilla krog is the place.. finns dock nackdelar med det.
Det blir trångt som fan, varmt, snurrigt och jobbigt.
Men det är kanske inte så konstigt. Vem vill frivilligt gå till san marino eller picasso? usch.
Alltid hellre picasso än san marino dock!

Sen då? What's new?
Var med Forsberg en stund igår, det var jättetrevligt.
Vi åt pizza *nomnom* och kollade på polisskolan 3 eller vad den heter.
Det var awesome.

Idag.. idag händer inte mycket, vi ska ut och äta hos mormor och jag ska möbelera om lite grann.

http://www.youtube.com/watch?v=ul9MtMiIOnE
Seriöst, Jag älskar cookiemonster, han är så fast i skiten!


Puss och Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0