Halloweenfest och Lov!

Hej hopp kära bloggen!
Kände att det var dags att uppdatera, inte skrivit på ett bra tag nu!

Jag har haft lov en vecka från skolan och vad hittade jag på då?
Jo, jag drog till Polen och såg auschwitz.
Det var helt sjukt, verkligen. Man förstår inte hur stort allt är om man inte åker och tittar.
Flera tusen par barnskor, leksaker, ton av hår, borstar, proteser, kryckor, skokrämer, löständer.
Ja, allt fanns kvar så man kunde se.

Vi bodde sju mil från auschwitz, i staden Krakow.
Den var faktiskt rätt fin, inget fel med den.
Och hur billigt var inte allt sen? Herregud. Jag blev ju kär.
Lätt att man ska åka dit flera gånger för shoppningen.

Vi åkte Lördag och kom hem Tisdag, en helt lagom tur.

Nu i lördags vare grejer!
Halloweenfest hemma hos mig.
Det kom mer folk än vad jag trodde och det var riktigt kul.
Skönt med en fest där ingenting spårade ur.
Den gled verkligen fint. Haha.
Så tack igen alla som var med!










Puss och Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0