Gamla bilder

Tänkte nu ta och bjuda på lite gamla bilder.
Personligen tycker jag ju att det är kul att kolla,
men vet ju inte alls vad ni läsare känner.
Hoppas de kan vara lite roliga i alla fall :*



Från tiden när jag var skitcool och gick på el. Har till och med shining-tröja!
Haha, tur att jag inte ser ut sådär längre.


Det rödbruna håret som jag fortfarande kan sakna rätt mycket.


Den där gången jag hittade ett par asfula glasögon med förstoringsrutor.
Och hade ramlat ner i ett par olika färgburkar + löshår



Min sternumpiercing. FYFAN VAR DU TVUNGEN ATT VÄXA UT TVÅ GÅNGER?!


Det kortkorta svartblåa. Jag gillade ju färg.


Brunt vare då, och lugg.


Bakisbilden Gustav tog då han bara var TVUNGEN att testa kameran.


En till bild på sternumpiercingen. Saknar den -.-


Näspiercingen när jag hade den töjd som mest, 3.2.. möjligen 4mm.

Och som sista bild, den jag använt så mycket överallt.


Sådär. lite nostalgi denna lördag!
Nu ska jag kolla på Beck - vita nätter.
Jag har sett den förut, men den är ju rätt bra!

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: victoria

åååh va fin den sista bilden va :*

2009-12-01 @ 10:58:05
URL: http://candycore.shedevil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0