E***s

Kanske världens hemskaste lärarinna?
Kanske är hon ett monster under sin kvinnodräkt?
Kanske borde hon välja mellan att ha en bättre attityd eller dö?
Skjut fanskapet, då slipper man ju riskera att hon dödar oss alla med sina monsterkrafter.

Och de astuffa stjärnorna gör jag ju för att jag inte ska kunna bli anmäld för dödshot. Haha.

Annars då? Vad har dagen bjudit på?
En av årets värre huvudvärker.
Inte jättetrevligt, faktiskt nej.
Förutom det är det väl inte mycket.
Jag har världens finaste tjejer i skolan i alla fall.
Sara, Sofie och Mikaela är riktigt fina pinglor.
Sofie var tyvärr sjuk idag, men vi hoppas på att hon kommer igen imorrn.mhm.

Tänkte börja läsa Människohamn av John Ajvide Lindqvist.
Den verkar sjukt bra, jag hoppas hoppas att det ska vara den bästa.
Är den vad jag förväntar mig kommer den vara det.

Fick ett mail av Jenny idag med,
som skrev hur Frans min lilla bebis har det.
Fina kattfan, varför blev jag allergisk mot dig?
Han är tydligen ett riktigt matvrak och har tuggat sönder 3 halsband redan, haha.

Varför blir jag inte förvånad? Han var ju lite tokig.

Men hela jag fylldes av en varm känsla i kroppen när jag läste mailet
och exklusivt för mina bloggläsare kommer jag erkänna att jag faktiskt grät en liten skvätt med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0