En sån där cool lista nu igen!

Stänger du av mobilen när du sover?

- Nej jag brukar somna med den i handen.

Vem såg dig senast naken?

- Jag hoppas han blundade!

Hur såg du ut i högstadiet?

- Syster dyster, svart & svår.

Hur är du att ha som arbetskamrat?

- Klasskompis får vi ta, jadu. Fråga de som ser mig utifrån istället.

Har du celluliter?

- Tyvärrrrrrr ja.

Biter du på naglarna?

- Yea under stressiga perioder.

Har du något handikapp?

- Jag har bara ett ben.. Haha, nej gud vad jag ljög,
jag ser illa. Det borde ju räknas. Och jag tänker rätt sakta med.

Är du rädd för att få hängbröst?

- Det kommer jag inte få, för jag ska skaffa sillisar när jag har pengar. :3

Svär du?

- Hela tiden.

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
- Jag har inte träffat så många vad jag vet.

Om du var tvungen att välja en maträtt
som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

- Quorn!.. fast det är ju inte riktigt en maträtt..

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

- Någonting med romsås. FYFAN kräks bara jag tänker på det. Kaviar :''''(

Har du blivit arresterad?

- Arresterad och arresterad. Nypt i armen av farbror blå möjligen.

Är du rädd för Securitasvakter?

- Men haha? Varför skulle NÅGON vara rädd för de?

Har du någonting att dölja?

- Jafoihelvede.

Ljuger du?

- Om jag måste. Men jag gör det helst inte. Sen ljuger jag säkert när jag är full med, skulle inte förvåna mig. Haha.

Har du pussat en polis?

- Tror inte det faktiskt. Haha. Skulle ju vara rätt schysst att hamna i fyllecell för att ha försökt våldkyssa en konstapel!

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?

- Haha, 1. Har ingen pojkvän. 2. Förmodligen är jag 10 gånger fullare än vad han är.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- eehm.. ja inte skulle det vara i Ullared i alla fall. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0