Trams

NÅGON:
någon som förstår dig: Hm, beror lite på situation.
någon som du saknar: 
något som du längtar efter: Turkietresan, Sommarlov.
någon som du hatar: Jag försöker väl att inte hata.

VEM:
vem kramade dig senast: kramas är till för mesar =D
vem pussade dig senast: jonathan..
vem ringde dig senast: sofie
vem ringde du senast: sofie
vem var hemma hos dig senast: sandra och mikaela
vem var du hemma hos senast: sofie

HAR DU:
har du några kärleksproblem:
Njea.
har du ätit något idag: Ja, vi grillade ju i ramsjöhult idag.
har du pratat med någon idag: ohyea.
har du gråtit idag: Ja, ganska mycket.
har du skrattat idag: Massor!

JAG:
är singel:
jo
saknar någon just nu: nej, just nu vill jag vara ifred.
är rädd för att bli övergiven: dunno faktiskt.
svär ofta: Jaförfan
sjunger i duschen:
Nej du
är en morgonperson :
aldrig.
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: redan haft
är kär i kärleken:
nej
skrattar åt mina egna skämt: jag vet ingen som skrattar lika mycket som mig åt sina egna skämt =/
vill ha barn: 
nu? nej. senare? njaea, bara om den får heta Elias eller André. Då är det okej.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis:  plastikoperation? jag skulle göra plastikoperationer.

HAR DU:
glasögon/linser:
ja
piercingar:
ja
syskon: ja
pojk/flickvän:
neheru
rymt hemifrån: nej
färgat håret:  aldrig. ;D
bra självförtroende: ja, ibland så.
sagt "jag älskar dig" till någon: jo
varit kär: ja
dumpat någon: ja
gjort något olagligt:
ja
somnat i skolan:
ja
brutit ett ben: nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något :
nej
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ooooohja
smugit ut utan lov: nej
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet :  ja
sovit en hel dag:  ja
somnat gråtande: ja

BRUKAR DU:
titta dej själv i spegeln:
naee.
ha ångest:  ja
drömma mardrömmar : njea
klä dig i svart :
ja, eller nja
hata folk : njajejdnsjdai
lita på folk :  ja och nej

SISTA PERSON SOM:
sov i din säng :
jag
du delade en dricka med : sara, sofie och cissi!
skrek på dig :  folk skriker inte på mig :3
du fick sms från :
sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0