Salir a dar un paseo

Skaffade en ny blogg!

Åh, kul att man inte kommer ha internet förrens i början av juni -.-
Så vill ni ha kontakt får ni ta det via mobilen =D

Hört att det går klamydiarykten om mig med,
det är ju pretty lol med tanke på att jag först och främst aldrig haft det
och för det andra, om jag mot förmodan skulle haft det går det att bota snabbt.
Jag är ju en sån där cool människa som testar mig efter sex u know.
Så fuck det ryktet. =)
Det värsta jag haft och smittat folk med är influensan, och säkert magsjuka.
Och de som blev smittade av det av mig, ber jag om ursäkt för.


OCH, akta 10juni drar vi till Turkiet. Preeeeetty awesome! :3

Kommentarer
Postat av: Kanin

Klamydia är en sån sak som sprids mest från mun till mun. Provkörde ju dig häromdagen. Inte fan fick jag klamydia

2009-05-14 @ 15:45:13
URL: http://bbrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0