Turkiet

Seriöst, vad gör jag i Sverige?

Turkiet var bästa ever!
Sara, Sofie och Sandra in Turkey oh yea! :D

Jag ångrar så himla mycket att jag klev på flyget hem, skulle stannat!

Den här resan kommer jag aldrig glömma, någonsin!

Vi har kanske inte solat så jävla mycket, men det är ju så himla tråkigt ändå,
Turkey by night var ju mycket mer värt om man säger så!
Betalade kanske första drinken och drack gratis sen, för man blev ju bästa vän med bartendrerna?
(whatever vad det heter i plural, i dun care!)

åhhhhh, ta mig tillbaka.
Det finns inte ord som kan beskriva.

32 grader varmt klockan 9 på kvällen. Hur nice låter inte det ?

LÖVE PÅ MINA BRUDAR!



Kommentarer
Postat av: SaraL

det finns bara ett sätt. sparar ihop till billigaste biljetten o rymmer :) du har ju din bartender o ja min ;) det är det enda som gäller! lööve

2009-06-19 @ 12:11:51
URL: http://saralindbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0