''Titta här vad farbror Frej tar fram''


En gammal bild från Liseberg!
Fyyyyfan, saknar!
Erika: Dit åker vi igen tycker jag!

Idag blir det förmodligen utehäng.
Fast det är faktiskt liiite för varmt för mig. :/

Skitrolig helg har det varit med,
I fredags hade Erika party, hon hade ju fyllt.
Vi failade och polisen tog våran alkohol,
men som tur var åkte ju inte Björn dit på styrfylla. Haha.
Ner på stan, blev rätt.. snurrig så att säga.
Jag och Cajsa ville inte hänga på picasso så vi drog vidare.

I lördags var jag och Sara i farten,
Fy i helvete.
Två brudar, två liter vin,
Kan det sluta annat än bra?
Jag minns inte överdrivet mycket,
men jag minns att jag spydde
i min papperskorg hemma,
haha.


Kommentarer
Postat av: SaraL

Fyfan vad nice det var. Helvete vad bakfull man kan bli ibland. Görs om på onsdag:P Grillparty!

Löööve

2009-06-30 @ 15:48:13
URL: http://saralindbergg.blogg.se/
Postat av: De vet du!

Fyyyyyy faan jag skämms när jag ser den där bilden. fulaste poosen. när kommer jag föresten sluta RÅpoosa på bilder? Kommer jag va en pooser som 50 åring? Skrämmande tanke!! haha. Ja förfan! Liseberg va grejer! och karuseller är bäst! Vi drar!! puzz

2009-07-01 @ 01:15:39
URL: http://erikaelbander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0