What if..?



Åhhhh. Måndagsångesten kom krypandes..
Jag är ledsen över allt.. på allt.
Jag vill inte prata med någon fast ändå vill jag prata med alla.
Jag vill sova, men jag kommer inte kunna det.
Tankarna virvlar omkring innuti mig, utan att ta slut. Kaos.
Jag analyserar tills det inte finns någonting kvar att analysera.
Allt blir bättre imorgon, det vet vi ju. Vi som känner mig.

Och jag gillar inte vinter.
Jag gillar inte kyla.
Ta mig någonstans långt bort.
Där det är varmt och skönt.

Nej, en kopp thé på det här kanske?

Men lite bra grej idag,
tog en bit ur en av mina dikter som facebook-status.
''Andas emot min hud''
Och Christian svarade:
''Då kräks du. Har käkat dödskryddad vitlökskorv.''

Han kan ju det där med att charma brudarna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0