Sitter hos Holmis!



Sitter hemma hos Holmis med pojkarna!
Jag har inte riktigt koll på vad de håller på med, men jag sitter och bloggar.
Haha, rolig tjej att umgås med! :3

Vi har precis varit och fikat, jag tog en latte och nu mår jag illa. .____.
Fick även en gratis kaffe efter Rodi innan så jag tycker jag har druckigt massa kaffe idag.
Helt speedad i huvudet. Skrattar åt bajshumor, sådär jag gör när jag ätit lite för mycket socker.

Har träffat tjejerna idag med. Mina finaste brudar. yes!
Vi inhandlade det sista till imorgon.
FYFAN VAD FEST DET KOMMER BLI!
Jag börjar bli pepp nu. :*

Jag vill ha mina nya skor imorrn, men det är rätt hög kilklack på de..
Och jag hade de på juldagen och fick bli buren till och från festen för att jag inte kunde gå i de när det var halt.
Så kanske måste tänka om det där. Fast helst inte!
Älskar de där skorna.

Det är äckligt kallt ute idag. Seriöst.
Jag känner inte mina ben. Och nu är jag ju inomhus och har dessutom
en varm laptop i knät. -.-

Undra om man kanske ska vara lite seriös nu istället? Njeee? ;3

IMORRN ÖSER VI.
Cider,sprit & champange!
Hejaheja!

PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: jjuliaha :>

Frågestund på min blogg, kika gärna in & ställ en fråga eller två! ^^



http://ensvartrosflikka.blogg.se/2009/december/hehe-moa-nu-far-du-som-du-vill.html

2009-12-30 @ 18:04:26
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/
Postat av: emelie

NAAJS!:D

2009-12-30 @ 18:20:46
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0