Pepparkaksbaket?

Nej det blev inget pepparkaksbak.
Jag är lite för febrig för sånt.
Istället byggde jag med pärlplattor.
Det blev de tre första mariosvamparna som ska dekorera min vägg.
Vet inte riktigt var de ska sitta än dock.
Och de ska bli fler, orkade inte riktigt idag bara.
Svårt nog med feberyrsel,
men sen är jag ju lite färgblind med,
har svårt att se skillnad på rosa-rött-orange och blå-grön.
(Fixar nog bild på kreationerna imorrn ska ni se!)

Och imorgon ska jag också försöka orka möbelera om lite,
fixa och dona och sånt där som man annars inte gör.
Bygga fler svampar med. Och komma på var de ska sitta.
Jag borde gå ner på stan och fixa julklapp till syrran,
men det är jag tveksam över att jag kommer orka.
Får helt enkelt se hur man mår imorgon.

Ohhhhh pepp låten på spotify nu!
Foxy Shazam – A Dangerous Man

Hoppas mina kamrater hade det trevligt på klassfesten.
Och fan, sista festen som klass, den missar jag.
Underbart!
Meeen, några av oss ses ju igen efter lovet.
Och Sara och Sofie kommer jag terrorisera så mycket jag orkar under lovet och efter.
Så det blir förhoppningsvis ingen större skillnad.
Lite seperationsångest upplever man ju.
Hur ska jag klara mig i skolan utan Sara och Sofie?! PANIK.
Hoppas det kommer nytt vettigt folk nästa termin.
Och jag har ju som tur är Mikaela och Misell kvar! :]
Så, helt ensam är jag inte!

-Kom igen!
Vi hittar på något kul ihop!
- NEJ!
Vi ska inte göra något kul, särskilt inte ihop!


Hittade mitt gamla schema från el idag med.
Då gick jag :

Mån : 15.20
Tis : 15.20
Ons : 14.55
Tors : 15.10
Fre : 11.45


Jag minns att jag tyckte de där tiderna var HEMSKA.
Men de skiljer sig inte mycket från schemat jag hade den här terminen.
Och jag tycker inte det varit så jobbigt den här terminen.
Jag var nog bara väldigt känslig på el-tiden. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0