Norrköping

Idag har vi shoppat, jag och mamma.
Mysigt att ha en heldag med henne själv.

Vad har jag köpt?
¤ Nyårsklänningen.
¤ Underkläder.
¤ Scene it? (spelet)
¤ En oversize tröja med musse och mimmi.
¤ En tyllkjol från indiska.
¤ En oversize ziphood med schysst mönster från Monki.
¤ Och ett linne från Monki som kändes lite Alice i underlandet. I like.
¤ Christina Aguilera parfymen ''By night''.
¤ Nya högtalare till datorn.


Imorgon måste jag nog ner på stan och fixa ett par tights jag kan ha till nyårsklänningen med.
Och ett par tjockare, gärna stickade strumpbyxor till tyllkjolen.


Jag höll på att förblöda på Claesohlsson.. Fick be personalen om plåster. Haha. Pinsamt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0