här är en sammanfattning av ditt 2009!

(men gud. jag gör två. töntigt va?)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja, jag gjorde mycket jag inte gjort förut!


2. Höll du några av dina nyårslöften?: Gör någon det?



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej, eller jag vet inte? Haha.



4. Dog någon som stod dig nära?: Nej. Skönt det.


5. Vilka länder besökte du?: Turkiet! wooopwooop! Och Polen.



6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Jag vill bli en lifelover!



7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: tehee. jag och datum går ju inte så bra ihop då va.. haha.



8. Vad var din största framgång 2009?: Ehhm. Jag vet inte?



9. Största misstaget?: Oj.. ? Jag tror inte jag gjorde något största misstag så.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Sjuk, ja. Skadat mig, ja, men inte medvetet.


11. Bästa köpet?: Siamesen! Fast henne fick jag ju i tidig julklapp..



12. Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder, skor, smink.



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja gud ja, massa saker!



14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2009?: Fairytale, segertåget, pengar etcetc.



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Oj. Det var väldigt svängit. Från att ha hit rock bottom till att vara gladare än tidigare. Men det var en knasig början på året med..



16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat? Haha. Jag har blivit såååå tjock -.-



17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Öhhm. Bra fråga. Dunno!



18. Hur tillbringar du julen?: Tillbringade. Med familjen.



19. Blev du kär i år?: Yea.



20. Favoritprogram på TV?: How i met your mother, scrubs, family guy, two and a half men, criminal minds.



21. Bästa boken du läste i år?: Människohamn



22. Största musikaliska upptäckten?: Hmm. Morrissey.



24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Oj. Det är himla längesen. Minns inte?



25. Något du önskade dig men inte fick?: Så är det väl jämt?



26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Hade lite fest, snefyllade, var arg, spydde överallt. Lite så.



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: YEP. Att någon hade skjutit den där idioten.



28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: stil? ehee. jag vet inte. snygg!



29. Vad fick dig att må bra?: mina vänner. alltid!



30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Sonny Moore, Eric Nally och Jacksson Rathbone.



31. Vem saknade du?: Det var väl ett par stycken!



32. De bästa nya människorna du träffade?: Holmis, Niclas, Micke och Sander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0