Fjärde advent sa du?

Yea. Idag är det fjärde advent.
Det är massa snö ute.
Jag vägrar gå ut, jag hatar snö och kyla :c
Och dessutom halkar jag bara omkring, jag har noll balanssinne.

Nyårsfest @ myplace.
LET ME HEAR U RAOWR?!
Kommer bli bästa ever.
Så det så.
Och.. det är en härjfest.
Jag hatar att vara på prettofester.
Jag är alldeles för rock n roll för sånt.
Så jag ska köra fullt ös medvetslös.

Vad händer juldagen?
Jag, Sara och Sofie firar ett år tillsammans.
Haha. Snart är det dags för förlovning, men
affärerna har inte riktigt gå med på att göra ett trepack med ringar.
Vi hoppas på ändring av detta under 2010. ;D

Annandag jul ska tydligen mamma ha fest här.
Min mamma, gamla Eva.
Jag har självklart bjudit in mig själv.
Det roliga i historien är ju att mamma har bjudit Robin, men inte mig.
Haha, fyfan, jag dör ju lite när jag tänker på det faktiskt.

Idag på planeringen:
¤Duscha.
¤Klä granen.
¤Baka pepparkakor.


Men först av allt tänker jag nog äta lite grann. kanske. om jag orkar.
VI HAR INGEN MJÖLK HEMMAAAAAAA. (insert: fly förbannad-smiley)

Smsade förövrigt Lena idag eftersom jag ska byta julklappar med min halvsyster Karin.
Självklart fick jag svaret : Den 22 för då kan PATRIK vara med.
JAG SKITER VÄL I HONOM?!?
Han ser ju mig för fan som ett misstag.
KUL att umgås med honom.
Det ser jag verklligen fram emot.
( Ja, min biologiske far heter Patrik)



Kör lite Placebo idag med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0