Zandra 20 år, helgaktiviteter.


Grattis igen Zandra, 20 år!

Kvällen var mycket trevlig och jag har saknat er alla!
Träffade också lite nytt folk.

Haha, jag och Sara åkte ifrån Sofie. Haha. :( Förlåt.
Fast det var ju jävligt roligt också förståss.

Nere på stan var det kö in på öltältet, så vi köade i hundra år kändes det som,
kommer in, det är så jävla trångt att man blir flåsad i nacken, ansiktet, öronen av okända personer.
Ingenting för den som lider av socialfobi i nyktert tillstånd. Tur som fan att jag var så full som jag var.
Hade ju blivit rätt pinsamt om jag hade stått där och börjat lipa som den tönt jag kan vara.
Nåväl,
tappade bort alla mina vänner, mötte andra.
Hängde mestadels av tiden med Ohlsson, Holmström och Nicklas!
Det var trevliga pojkar det.
Jag fick ju cider ^____^
Träffade Rodi med, skön kille.

I lördags (igår) var jag med Erika och fulsöp på någon gård?
Det roliga var att jag först hittade ett awesome place att supa på (trodde jag)
jag hade siktat in mig på en bakgård med buskar osv och lägligt nog fanns det ett hål i staketet, bara att traska på,
i alla fall för en annan, Erika var självklart tvungen att fastna med väskan i staketet, haha.
Väl framme sköljde besvikelsen över mig, i mitt lilla buskageområde, låg det balkonger ._.
Så hela grejen krossades i det ögonblicket, det fick bli till att slå sig igenom buskarna och ut på asfalt igen.
Jag ramlar ut ur buskarna(salongsberusad kanske bör tilläggas) och självklart, sjäälvklart står det en kille där och fånglor på mig medan jag ramlar fram.
Jag drog snabbt en historia om att :
Ehh, när jag var liten och det var ju ett tag sen, höhö, fanns det en väg genom de här buskarna. Jag loooovar.
Jag vet inte, men jag tror knappt han trodde på mig.

Kommentarer
Postat av: Erika

"Kolla inte på mig sådär! det FANNS en väg där förut, jag lovar"!XD

2009-08-10 @ 20:38:59
URL: http://erikaelbander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0