Skolstart


Ja, hemma igen efter en halv skoldag, skulle jag vilja kalla det.
Började 10 slutade 14. Helt okej första dag faktiskt.
Nya människor.. Och jag vet inte vad jag ska säga?
Sofia (en ny brud) verkade skittrevlig.
Men resten? Vet inte. Inte riktigt fått ett ordentligt intryck än.
Men vi skulle säga tre saker vi var bra på.
Och en kille svarar : köra bil, snusa och svära.
Förlåt grabben, men.. neej. Så säger man inte.
Det värsta var ju att det verkligen inte kom ut som ett skämt.
Vad var det mer för folk?
Det var .. 3 nya killar, han snusbilsvärakillen inräknad.
Ooooch, få se nu.. 3 nya tjejer?
Ja, vi är väldigt få i år med. Helt sjukt.
För vi var ju.. 10? från förra terminen.
Så, 16 personer som ska delas in i två klasser. Haha.

Och ja, jag ska läsa min glamour nu,
hardcore, haha. Ingenstans.
Dessutom tummen upp på alla mysiga
stickade huvor som verkar vara grejen i höst.
Got to have =D

Tacokväll hos Sara inplanerat med, så får väl snygga till mig lite sen!

Fred ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0