Promoe



Tack Erika och Karin som följde med, ni är bäst! <3

Igår, Promoe, Nyköping.
Helt schysst ! Jag är absolut nöjd, saknade dock Colgate White,
vet att den är gammal som stryk,
men den är fortfarande lätt den bästa låten.

Myspys, Pysmys att sitta på en filt i gräset och dricka alkohol.
Det enda som saknades var filtar att lägga över sig med.
Sen hade jag lätt kunna sova där, mellan karin o erika. Haha.

Träffade Robin med vänner. Det var trevligt.
Robin köpte en kokt korv med bröd + dricka för 39kr haha. Billigt.

Kanske fixar bilder sen, och.. jag vill ha bilderna på när killarna är sminkade.

Puss och Peace


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Aaah, galet ledsen över att jag missade det! </3

2009-08-23 @ 15:06:02
URL: http://lejonhjerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0