I'm just sayin'

Gårdagens fest var fan inte rolig någonstans ursäkta mig.
Saknade Sara och Cajsa otroligt mycket, hade de varit med hade det varit satan mycket bättre.
Jag satt där och tänkte mest: Helvete bli full snart så du blir lite social.
Men jag var obekväm med alldeles för mycket folk på det där stället för att kunna slappna av.
Så där satt jag, stel och tråkig och kan nog ha ansetts dryg som ett as.
Jag ångrar att jag stannade kvar så länge som jag gjorde.
Hade varit vettigare att sitta hemma och läsa en bok för min del.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åååh, ledsen att jag inte kunde vara med! :( Får ta igen det nästa helg =D <3

2009-08-30 @ 16:48:10
URL: http://lejonhjerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0